نحوه دانلود درایور پرینتر hp

در این مقاله نحوه دانلود درایور چاپگر HP را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا شما را در مورد نحوه دانلود درایور صحیح راهنمایی کنیم.

همانطور که می دانید امروزه در عصر تکنولوژی یکی از رایج ترین وسایل جانبی موجود در اکثر منازل، مغازه ها، شرکت ها، مراکز اداری و دولتی چاپگر است. این چاپگر برای کاربردهای عمومی و حرفه ای استفاده می شود. انواع مختلفی از چاپگرها در بازار وجود دارد که بر اساس هدف به صنعتی، اداری بزرگ، اداری کوچک، مغازه ای و خانگی تقسیم می شوند. پرینترهای اچ پی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین چاپگرها در بین برندهای موجود هستند.

چرا باید درایور چاپگر HP را دانلود کنیم؟

ممکن است لازم باشد درایور چاپگر را در رایانه یا لپ تاپ خود به روز کنید یا سیستم عامل رایانه خود (ویندوز یا مک) را به نسخه جدیدی به روز کنید و درایور روی سی دی چاپگر با آن ناسازگار باشد، یا اگر سی دی نرم افزار چاپگر در دسترس نیست، درایور چاپگر خود را دانلود کرده و به طور کامل از ابتدا نصب کنید تا چاپگر شما مجددا راه اندازی شود و به دستگاه های صحیح متصل شود. درایور چاپگر نرم افزاری است که بدون آن چاپگر نمی تواند به درستی به لپ تاپ یا رایانه شما متصل شود و از آن استفاده شود.

بهترین مرجع برای دانلود پرینترهای اچ پی

البته اگر می خواهید نرم افزار را به روز کنید و از آخرین درایورهای هر چاپگر استفاده کنید، می توانید با کمی جستجو در گوگل آنها را پیدا کنید. با این حال، HP همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. از این رو جدیدترین درایورها و نرم افزارهای نصب و راه اندازی تمامی مدل های چاپگر را در قسمت پشتیبانی خود قرار داده است.

چگونه درایور چاپگر HP را دانلود کنم؟

فقط مدل چاپگر خود را به زبان انگلیسی در قسمت جستجو وارد کنید، به عنوان مثال Laserjet Pro M454dn، سپس روی Submit کلیک کنید. با انجام این کار، به جدیدترین درایورها و نرم افزار چاپگر خود دسترسی پیدا می کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه ارسال، لیست نرم افزارها و درایورها به صورت زیر ظاهر می شود. اگر کاربر معمولی و غیرحرفه ای هستید، نرم افزار توصیه شده توسط HP را که با برچسب سبز رنگ توصیه شده در بالا مشخص شده است، دانلود کنید. این برنامه حاوی یک بسته کامل درایور و برنامه تنظیم چاپگر است که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اما اگر کاربر حرفه ای IT هستید و فقط می خواهید درایور چاپگر را دانلود کنید و سیستم عامل آن را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید و نیازی به نرم افزارهای جانبی و چاپگر ندارید، از منوی نرم افزار انتخاب و دانلود کنید.- موجود از. ، درایورهای اساسی

اخرین حرف

آوا فرهنگ آریا با ارائه انواع محصولات و خدمات پرینتر اچ پی خریدی مطمئن با گارانتی معتبر و بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد. برای خرید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت لیست محصولات را مشاهده کنید و با انتخاب امکانات مورد نیاز خود و مقایسه محصولات و یا مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی و واتساپ به راحتی بر اساس نیاز خود خرید کنید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://avafarhang.com/how-to-download-hp-printer-driver/